Možnosti dopravy a platby

Slovenská pošta expresne

  • Odporúčame pokiaľ požadujete možnosť vyzdvihnúť na pošte v prípade nezastihnutia na Vašej doručovacej adrese.
  • Objednávky do 14:00 jedného pracovného dňa sú zvyčajne v ten istý deň expedované.
  • Doručenie prebieha nasledujúci pracovný deň od expedície medzi 8:00 - 19:00.
  • Výhodou je doručenie priamo k Vašim rukám, v prípade neúspešného doručenia je balík po dobu 7 dní uložený na Vašej pošte. Počas tejto lehoty je potrebné si ho vyzdvihnúť.
  • Slovenská pošta garantuje doručenie nasledujúci pracovný deň od expedície zásielky a súčasne Vás bude cez SMS a e-mail informovať o doručovaní balíka.
  • Ak Vás nezastihne doručovateľ na uvedenej adrese, upozorní Vás výzvou v schránke či SMS výzvou na uloženie zásielky na ukladacej pošte, kde si ju následne môžete vyzdvihnúť osobne.
  • Výzva, ktorú nájdete v poštovej schránke, obsahuje aj kontaktné informácie (telefón) na poštu, kde máte zásielku uloženú. Balíček si môžete vyzdvihnúť aj ak by sa výzva zo schránky stratila, stačí predložiť na pošte občiansky alebo vodičský preukaz.
  • Môžete tiež svoju poštu telefonicky požiadať o opakované doručenie uloženej zásielky bežnou doručovacou pochôdzkou na určitý deň. Táto služba je bezplatná.
  • Ak si zásielku nevyzdvihnete do 7 kalendárnych dní od prvého pokusu o doručenie, pošta ho automaticky odosiela späť a my sme v prípade opakovaného zaslania nútení účtovať nové poštovné.
  • Tento spôsob dopravy odporúčame len ak nemáte možnosť počas dňa balíček prevziať a potrebujete ho nechať v prípade nezastihnutia uložený na pošte.
  • Ak Vám do dvoch pracovných dní od doručenia SMS a e-mailu o expedícii nebude balíček doručený ani nedostanete papierovú či SMS výzvu na vyzdvihnutie, kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na linke 776 605 477 alebo info@clipinhair.cz

Dobierka: Platba na dobierku znamená, že za balíček zaplatíte priamo poštovému doručovateľovi, ktorý Vám zásielku privezie, prípadne v hotovosti na pošte pri osobnom vyzdvihnutí na Vašej pobočke Slovenskej pošty. Nachystajte si prosím predom sumu v hotovosti.

Prevod na účet: Znamená, že celkovú sumu za tovar a dopravu uhradíte prevodom na náš účet podľa inštrukcií v e-maile. Následné doručenie balíčka už prebehne bez akéhokoľvek ďalšieho platenia. Suma sa zvyčajne pripíše na náš účet do 1 dňa, následne prebieha expedícia.

Info pre všetky spôsoby zaslania

POZOR: Balík je bežne dodaný už do 2-3 pracovnych dní od Vášho odoslania tejto objednávky. Ak viete, že si nebudete môcť takto rýchlo zásielku prevziať, objednajte radšej až v čase, keď budete môcť balík bez problému vyzdvihnúť a zaplatiť, prípadne nám dopíšte do poznámky v objednávke alebo e-mailom, ku ktorému dátumu si prajete balíček dodať, aby sme ho neodosielali ihneď.

Osobné prevzatie na pobočke v Brne

Ak ste sa rozhodli prevziať tovar osobne na našej pobočke v Brne, prosíme vyčkajte na potvrdenie, že je pre Vás už tovar pripravený na vyzdvihnutie. Budeme Vás kontaktovať e-mailom. Obvykle stíhame tovar skladom nachystať už počas niekoľkých desiatok minút, takže je možné ho vyzdvihnúť aj v deň objednávky.

Brno-Řečkovice, Sibírska 55: tel 776 605 477, info@clipinhair.cz, Po-Pia 9:00-18:00

Platba v hotovosti pri osobnom odbere: Pri odbere tovaru na predajni v Brne je možné platiť iba v hotovosti, platobnou kartou nie. Ďakujeme za pochopenie.

Ceny zasielanie do zahraničia

  • Doručenie na Slovensko: 2-3 pracovné dni (Českou poštou expresne) Cena dopravy: 180Kč (resp. 230Kč s dobierkou)
  • Doručenie v rámci Európy: 3-5 pracovných dní (Českou poštou expresne) Cena dopravy: 210Kč
  • Doručenie mimo Európy: 5 - 14 pracovných dní (Českou poštou expresne) Cena dopravy: 210Kč

(Platbu na dobierku je možné využiť v ČR a na Slovensku, do ostatných krajín zasielame len pri platbe vopred na bankový účet)